Re: 32-LFCSP jde to osadit rucne?

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Březen 4 12:11:59 CET 2011

Pokud ma nekdo zajem, muzu je nechat vyleptat z mosazneho plechu nebo Alpaky.
Tloustky 0,1 , 0,16, 0,2, 0,3 , 0,4 , 0,5. Od 0,3 je jen mosaz. Nevychazi to ani nijak draze.

Kusovku muzu prihodit k nejakym mym testovacim leptum, co delam jednou za mesic, dva. Pokud by byl zajem o vetsi mnozstvi, da se udelat cela A4.

Ukazka :
http://pojezdy.eu/view.php?nazevclanku=na-co-se-muzete-letos-tesit&cisloclanku=2011030002
ta cerna kulicka je hlavicka spendliku, sila plechu vetsinou 0,3.

V.