ot: LHC - kram jeden posr...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Březen 4 06:32:05 CET 2011

Zdravim,
  rekl bych, ze nejen Baluova - posledni dny se tomu nejak moc nedari, samy
access, tu cryo, tu QPS, tu LBDS, zdroje a prazdroje, jednou netece nekde
voda a priste zase ji tece moc a k tomu na podlahu :-). Piqueti si rvou
posledni vlasy z hlavy a experti hledaji ten spravny zdroj, ze ktereho to
pujde rychle a bezbolestne :-).
  Vzpominam na svuj text k pisni "No beam today" nekdy z lonskeho leta,
rekl bych, ze je zase aktualni. Ale doufam, ze se to brzy zase da do kupy
a konecne se zacne neco dit :-). To pohravani s piloty uz mne nudi, chce to
prilozit pod kotel :-).
  A prave jsem chtel dat povel k zaverecnemu odeslani, kdyz se ozvalo
"Beam mode: No beam". Ach jo :-).
  Zdravi Pavel.