Re: OT: Matematická olympiáda

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Březen 3 21:02:20 CET 2011

> No to uz take vim, nicmene to vypadalo velmi jednoduse , ba primo banalne.
> V kazdem pripade s tim lze zamotat hlavu nejednomu matematikovi problemu
> neznaleho.... :-(

Matematik, ktery nezna Fermatovu domenku ?

To ja jsem jednou pocital teoretickou citlivost nejakeho robotickeho cidla a
najednou na me vykouklo

X * LOG ( X ) = 1

numericky jsem spocital, ze to bude kolem 1.7 - coz mi stacilo ale chtel
jsem podrazdit had bosou nohou tak jsem poprosil kolegu ktery ma manzelku
matematicku at to spocita - za tyden jsem dostal anglicky mail odnekud z
Londyna ze vysledek se da vyresit pomoci nejakych Lambertovych  grup coz ale
stejne neumoznuje dojit k vysledku analyticky ale jenom numericky - manzelka
kolegy aktivizovala kvuli vzorecku matematicke kolegy po cele Evrope -
sranda ne ?

Zdravi Petr Kubac