OE pin na SRAM

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Čtvrtek Březen 3 20:22:18 CET 2011

jde o to ze je to pro procesor 6809, ktery nema signal RD :-)
kdyz jsem stavel klon ZX80, tak to bylo v pohode, tam je Z80 ktera ma /RD i
/WR.

asi tam nakonec dam ten invertor, i kdyz jsem schvalne zkusil u te ZX80
spojit OE na CE a taky to chodi.

Pavel

----- Original Message -----
From: Milan
To: HW-news
Sent: Thursday, March 03, 2011 5:29 PM
Subject: Re: OE pin na SRAM

OE - output enable uvolnuje vystupne budice na zbernicu, to by malo byt iba
pri citani. Takze priamo(alebo nepriamo) na signal RD.
CE - chip enable, spravidla na nejaky adresny dekoder alebo riadiaci signal
alebo stale aktivovany (zvysuje to spotrebu).
CE musi byt aktivovany aj pri zapise!!!

Takze spojit CE a OE v beznom pripade nie je dobre riesenie...na zbernici
bude v dobe zapisu viac ako jeden budic...

Milan