Bastleni a tak ... :-(

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 3 19:53:16 CET 2011

Noo tak vetsinou uz moc analogovych mixu nenajdete. I mali zvukari uz
maji vetsinou digitaly.

Svara (zvuci i pomerne slusne kapely) presel na digital pred lety a
zrovna nedavno jsme se o tom bavili, ze zvuk o moc lepsi neni - hlavne
byl problem na digitalech se sykavkama, musel se naucit uplne jinak
nastavit equalizer

Zasadni plus u digi mixu je treba to, ze si lze konfiguraci ulozit -
takze na dalsim kseftu se stejnou kapelou si uz jen vyvola nastaveni a
upravi dle lokalnich podminek - nemusi ale resit co a kde bude pripojeno.

A pokud to lze na zivem zvuceni tak se jede na bezdratove mikrofony. Ve
studiu jsou to samozrejme klasika metalicka vedeni.

--
S pozdravem
Radek Vicek