Bastleni a tak ... :-(

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Březen 3 18:02:38 CET 2011

 3.3.2011, 17:56:29

Ale on to nemusi byt zrovna NE5534, muze to byt cokoliv jineho, co jde
sehnat levnej nez OPA627. A ani to nemusi byt "preznacene". Proste
nejakej OZ nekdo v cine vyrabi nebo jen pouzdri a dodava bez potisku a
nekdo jinej si tam natiskne, co se mu zrovna hodi.
Jsou jen dva způsoby, jak to poznat. Bud mate vybaveni, na ktrerem
dokazete zmerit kriticke parametry, tedy v tomto pripade hlavne
zkresleni a sum, nebo mate zlate usi a poznate to poslechem. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz