obehove cerpadlo na UPS

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Březen 3 15:05:40 CET 2011

Tomu uplne nerozumim. Ty UPS se vypinaji pro prehrati? Jak by ale pak mohly
utahnout PC, ktery ma obvykle vetsi odber nez obehove cerpadlo? Co je tedy
duvod vypnuti?

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Radek Benedikt" <benedikt na lphard.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 03, 2011 2:58 PM
Subject: RE: obehove cerpadlo na UPS

A jeste jedno uskali ma pouziti modernich UPS, obvykle hrde oznacenych logem
"Green" k čerpadlu. Ta UPSka ho ukrmi snad jen 30 minut a pak se i přes to,
ze ma v baterce energie vic nez dost, tak se vypne. A nejsou to jen UPS
jedne firmy. Je to mor. Topenari mi tu takhle vytahli zasoby starych UPSek,
kteří majitele opravili "vymenou" za novejsi, o nove nestoji.

Radek