obehove cerpadlo na UPS

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Čtvrtek Březen 3 13:32:23 CET 2011

Já běžně používám levné měniče 12-220 třeba z Lídlu, za pár stovek, a
bez problémů.
Důležité je, aby měnič v té části trapézové "sinusovky" kdy nedává
výstupní napětí spojil napájecí svorky do zkratu, podívejte se
osciloskopem. Při indukční zátěži kterou čerpadlo tvoří, je to důležité.
Ale zatím to takhle dělaly všechny co jsem viděl.
Otta