Dotaz na Mikrotik 750G

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Březen 2 22:13:41 CET 2011

Tak na to koukám wiresharkem a řekl bych, že jsou to jen UDP broadcasty
na portu 5678. Chodí tam ještě nějaký CDP protokol přímo na úrovni MAC
adres ale vůbec mi nenapadá, jak by taková věc prolezala zkrz firewal.
Asi ten Winbox firewal obchází - sedí přímo na ethernetu podobně jako
wireshark, což však nezjistím Windows nepoužívaje.
Nakonec to UDP zase není tak špatný nápad - není potřeba zvyšovat
oprávnění aplikace. Na straně PC by to pak šlo zpracovat třeba v javě,
když to chcete nezávisle na platformě.

Mrazík