Dotaz na Mikrotik 750G

Netreba WinBox by s tim mel umet komunikovat pres MAC, teoreticky to
jde i pres sit pokud to vidi, ale docela to vypadava, tak je treba
treba 10 pokusu aby se to chytlo, pokud to pripojite naprimo k sitovce
melo by se to zlepsit.
V okne WinBOx misto na IP klepnete na MAC a ono se to spoji, teda pokusi spojit.

Martin