Akvarijni vzduchovac jako zdroj podtlaku

Tak jsem to dosel do garaze vyhrabat a je to nejspis ono, respektive
jde o  kompresor AK 150 S z tanku T-72
Obrazky jsem nasel zde , mam jen ten kompresor, V trivalec z ktere cuci hridel.

http://www.seveke.de/tauchen/altes/1kompressor.htm
http://sport.hyperinzerce.cz/adrenalinove-sporty/inzerat/3357654-vysokotlaky-tristupnovy-kompresor-ak-150-nabidka-praha/

Martin