Akvarijni vzduchovac jako zdroj podtlaku

Zas takovy bastlir nejsem, rad bych aby to melo nejakou stabni
kulturu, ten zasobnik na kyslik pro pidi autogeny mi presel idealni.
Poptam se po pidi hasicaku, idelane CO2.

Jeste me napada, nekde mam vysokotlaky kompresor z nejakeho tanku,
tusim jmenovity tlak 150baru, netusite zda z toho jde udelat kompresor
na plneni potapecskych lahvi?

Martin