Podtlakove prisavani predlohy pro osvit PCB - bylo Akvarijni vzduchovac jako zdroj podtlaku

Rollfree rollfree na volny.cz
Středa Březen 2 14:41:13 CET 2011

A muzu se zeptat, jak jste to mel udelane (myslim ten pritlak predlohy na PCB) ?
Ja to chci strcit do takove te tenke igelitove slozky na papiry, co se dava do sanonu.
A bojim se, ze to nedokazu udelat tak, aby mi tam ten podtlak vydrzel beze ztrat,
proto jsem to chtel nechat trvale pripojene na to odsavani, abych kompenzoval ztraty.

rollfree