Akvarijni vzduchovac jako zdroj podtlaku

Kdyz je zde toto tema, mam tu drahnou dobu pripraven kompresoz z
lednice s tim, ze si z toho udelam pumpu na airbrush a obecny zdroj
tlaku obou polarit. Z kompresoru mi trci urizle medene trubucky,
potrebuji je osadit nejakymi konektory, zvlaste na plakovaci strane
takovymi, aby vydrzely plny tlak co to umi tedy odhadem 20baru?
Mam to pred ocim, ale nevim jak se to jmenuje a kde to koupit. Pajeni
mosazi zvladam.

Druha otazka. Pro tlakovou cast potrebuji nejakou sik malou tlakovou
nadobu, idealne neco jako kyslik z tohoto
http://lubos.trminek.cz/view.php?nazevclanku=miniautogen-cfh&cisloclanku=2009010001
maji to i u nas v Globusu, ale 800Kc fakt nedam.Netusite kde neco
takoveho prazdneho sehnat?

Martin