Re: OT: sčítání lidu

Úterý Březen 1 22:41:40 CET 2011

Jasne, ze nejsou, ale koho by to zajimalo,  vypise se vyberove rizeni,
pri zadani se prohlasi, predpoklada cena pro dodavatele Scitani 2011
je 756,4 M , do vyberoveho rizeni se jako jedina prihlasi uplnou
nahodou Ceska posta a nabidne 756M.
Proste normalni ceska verejna zakazka.

Druhym faktem je nesmyslnost celeho scitani, schvalne zda bude v
cechach vice Jediistu nebo cikanu?

Apropo za to aby se od me rodiny nic nedozvedeli zaplati stat 1000Kc z
nasich penez, to mi mohl dat 300Kc a ja bych to vyplnil na internetu ,
usetril by se papir, digitalizace atd. Takhle ma smulu, jsme jediista
bez internetu a PC.

Martin

>Nevidel jsem ty scitaci formulare, ale to jsou opravdu plnobarevne a ne
cerne s jednou doplnkovou barvou, jako kazde jine?

Pavel Kutina