Re: OT: sčítání lidu

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Březen 1 22:39:45 CET 2011

Původní zpráva ze dne 1.3.2011 od HW CNCnet.info:

> plus samozrejme zakazky pribydou - kdyz nemate tiskarnu nemuzete
> tisknout - ted muzeme v podstate tisknout to same co jsme si driv
> davali delat na offsetu a muselo se to kompletovat

Zaregistroval jsem, že ČSÚ také profinancoval nějaké videoklipy jako
propagaci, aby lidé vyplňovali formuláře. Sice nechápu, proč to
dělali, když je to stejně ze zákona povinné. Ale tak mě napadlo, že
bych se tě zeptal, jestli Česká pošta neplánuje nějakou podobnou, ale
děkovací kampaň. Něco jako: "Děkujeme vám, lidé dobří, že jste nám
přispěli na tiskárny, teď můžeme tisknout lépe a více." :-)

Nás je pět. Tak to je příspěvek 1250 Kč celkem pro všechny šťastlivce
zainteresované na sčítání lidu. Jsme samozřejmě všichni rádi, že jsme
mohli pomoci.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601