Re: právnický dotaz

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Březen 1 13:28:32 CET 2011

ZprávaDík. Samozřejmě domluvit se je vždy nejlepší. Také se mi to s mnoha desítkami zákazníků, které mám vždy podařilo. Tento zákazník mi ale těsně před vánocemi, kdy jsme navíc byli všichni nemocní dost nevybíravě vyhrožoval soudním znalcem, najal si právního zástupce a snaží se vymyslet, jak dosáhnout, že zařízení není po záruce. Navíc si závadu nejspíš způsobil sám, protože pravděpodobně jde o naseknutý kabel při odstraňování ledu.

Plátce DPH jsem, z tohoto hlediska je vše vpořádku.

Jste si prosím opravdu jistý, že výchozí revizi si musí udělat zákazník sám? Technickou dokumentaci dostal. Nedokážete prosím specifikovat paragraf, kde je toto řečeno? Moc mi na tom záleží.

Martin Záruba
  ----- Original Message -----
  From: Slavomir Skopalik
  To: 'HW-news'
  Sent: Tuesday, March 01, 2011 12:54 PM
  Subject: RE: právnický dotaz

  Pokud byla vystavena faktura a jste platce DPH, tak by melo jit pouzit "Datum uskutecneni zdanitelneho plneni".
  Od tohoto data by mel mit Vas zakaznik danou vec ve svem majetku.

  Dale je vhodne poznamenat, ze vychozi revizi si musi udelat zakaznik sam, Vase povinost je predat nezbytnou technickou dokumentaci
  k dilu pro provedeni revize. Bez vychozi revize nesmi zarizeni provozovat.

  Nicmene bych uvazoval o tom, jestli se neni mozne rozumne a prijatelne pro obe strany domluvit.

  Slavek