OT: právnický dotaz

Prichy prichy na volny.cz
Úterý Březen 1 11:16:44 CET 2011


bude to slovo proti slovu .....spis bych to vyresil se spokojenosti 
zakaznika
a priste si vybral jineho

Dne 1.3.2011 11:06, Martin Záruba napsal(a):
> Před třemi lety jsem namontoval u zákazníka zařízení, takže je nyní 
> již rok po záruce. Bylo provedeno ústní předání, na což mám svědka. 
> Při předání ale nebyla provedena revize elektro, kterou zákazník 
> slíbil, že udělá, což se nestalo a já to již nezkontroloval.
> Nyní se objevila závada a protože jsem byl nemocen, zavolal si 
> známého, který nyní tvrdí, že zařízení z hlediska elektroinstalace 
> není vpořádku.
> Zákazník tvrdí, že zařízení je nyní ve zkušebním provozu a tudíž v 
> záruce, protože nebyla udělána revize.
> Myslíte, že neprovedení revize může být důvodem k tomu, že zařízení je 
> stále v záruce nebo měl požadovat dodání revize v záruční době?
> Pokud by opravdu byl nyní na zařízení nějaký nedostatek, který byl již 
> na začátku (myslím z hlediska předpisu, ne funkce) má nyní nárok na 
> bezplatné vyřešení problému?
> Martin Záruba
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20110301/5935d794/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list