Pouziti OZ - posveceni

Úterý Březen 1 09:36:11 CET 2011

Az na vyjimky se u lepsich zarizeni ovladanych 10V pouziva 10bit
rozliseni na strane ovladaneho zarizeni.
MCP4922 je pak dobrou volbou, sice ma rozliseni 12bit, ale absolutni
presnost je spise tech 10bit.
Podobne zvoleny OZ, rekl bych, ze s prihlednutim k
cena/dostupnost/vykon jde o dobrou volbu.

Martin

>12b DAC na ovladanie menica 0-10V? neprehanate?
ak by aj spomenuty menic mal na vstupe prevodnik s vyssim rozlisenim ako 8b,
pochybujem, ze by tak pocital...
aj ked mozne je vsetko :-)

akosi sa zabuda na povodnu otazku:
***
v jedne sve aplikaci potrebuji pomoci MCU generovat napeti 0 - 10V (ktery ma
slouzit jako ridici signal pro jeden menic motoru - vstupni odpor 20kOhm). Z
predchozich zkusenosti mam dobre zkusenosti s DA prevodnikem MCP4922 ktery
ale
generuje napeti jen 0 - 5V. Tak me napadlo pouzit OZ, ktery by mi toto
napeti
zdvojil. Protoze OZ jsou pro me doposud neprobadane uzemi nejsem si jisty
funkci, a docela to specha na to abch mel cas to proverit.
***
ma malo casu + dobre skusenosti s MCP4922
predpokladam teda, ze ho ma v MCU zvladnute - netreba nic (pwm...)
riesit/vyvijat

PS: v pripade, ze by chcel pouzit plnych 12b, musi s istotou vymenit OZ

robo