poskozeny boot na HDD

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Čtvrtek Červen 30 18:13:54 CEST 2011

Vsem lepsi den nez je muj.

Zapnul jsem dneska notebook a on nenabehl, probehne test pameti a nez
naskoci startovaci obrazovka Win XP pro, tak se dozvim "Chyba cteni disku,
restartujte stisknutim klaves  CTRL+ALT+DEL".
Dal jsem tedy instalacni CD, na vyzvu spustit instalaci z CD, abych se
dostal na obnovu systemu jsem uderil do klavesnice, obdrzel jsem hlasku
"Instalacni program zjistuje hardwarovou konfiguraci" ta za chvilku zmizi a
to je vse, uz se nic nestane.
Vytahl jsem tedy disk, pripojil ho na USB prevodnik a na jinem pocitaci
pripojil. Disk normalne vidim, muzu na nej zapisovat z nej cist, nechal jsem
ho tedy zkontrolovat systemem a byl ujisten, ze je v pohode.
Pokusil jsem se tedy spustit instalacni CD na tomto pocitaci, ale i zde
neprojde test konfigurace HW. Stejne tak i pokus nabootovat z disku na
stolnim pocitaci konci hlaskou o chybe cteni.

Poradite nekdo co s tim ?
Ja uz opravdu nevim. Ondra