Auto baterie 110Ah?

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červen 30 18:02:05 CEST 2011

> To asi není tak uplne pravda,zcela urcite funguje genilni produkt
> ruskeho vojenskeho vyzkumu Mečta, nicmene ten jiz asi nepujde v CR
> sehnat a pokud je aku bezudrbovy ani ho nepujde do baterky nasypat.
> Na trhu jsou nejake nahrazky,ale ani zdaleka nedosahuji kvalit
> vyrobku z CCCP.

Vždycky u takovýchto postupů přemýšlím, kam ten soudruh, co zkouší
desulfataci provést, ve finále naleje onen sajrajt z baterky... To je
totiž ekologie v praxi, ne to, co se za ni dnes vydává.

Ad "Mečta": Vy jste to osobně a opakovaně zkoušel? Já jsem velmi
skeptický, až alergický ohledně pojmu "kvalita výrobků ze SSSR". Měl
jsem víckrát (ba mnohokrát) tu čest a bylo to asi tak jako dnes s PRC -
tedy záplava šmejdů a mezi tím - zcela nevyzpytatelně - ojediněle něco
slušného.

> Pokud jde o rozbijece molekul pracujicih elektrochemickou cestou,
> tezko rici, kdysi jsem zkousel neco jako
> http://www.barkeraircraft.com/files/Pulse3_web_layout_.pdf a na tom
> konkretnim ks baterie to zafungovalo vice nez dobre. Je mi zahadou
> proc v dobe kdy je PB aku stale nejbeznejsi baterii vyrabenou v
> milionech ks nejde najit jedinou studii, ktera by hodnotila metody
> desulface. Prece neni nic snazsiho nez vzit at jir prizozene nebo
> umele zsulfovanou baterii a podrobit ji desulfaci, treba tou pulsni
> metodou a nasledne zhodnotit vysledky.

No, ona "studie", aby se to tak mohlo nazývat, se jistě musí provést na
x kusech s přesně definovanými podmínkami. To nebude zadarmo - no a že
by nebyl zájem to platit? Výrobci aku ho mají asi jen stěží...a kdo tedy
jiný by měl? Navíc je třeba předpokládaný efekt tak mizivý, že to
nestojí ani za tu studii.

Mimochodem - podobný obvod, co uvádíte, je na Wiki
(http://en.wikipedia.org/wiki/Desulfation - třetí odkaz na konci).

---
Jirka