VYRESENO: Re: Jak zkrotit LM350T ?

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červen 30 17:10:46 CEST 2011

Jo jo, to je zcela přesné. Pokud to ale navíc dělám jako živnost, tak
samozřejmě taky ten čas = peníze.

Prosím Tě v zájmu "obecného blaha" (lepší termín mě narychlo nenapadá,
přestože tento je dost imbecilní): pošli mail nebo odkaz na tento thread
do GESu. Mám na mysli vedení, a to technickou sekci - ne prodejnu.

Pokud jsou jen trochu slušní a normální, vyvodí z toho důsledky (tím
myslím např. ohledně dodavatele).

Jinak dodávám, že GES jako takový v tom může být nevinně - málokterá
menší firma asi nakupuje přímo od výrobce (zejména méně běžné, nebo
"nízkoobrátkové" součástky) a tak mohou být uvedeni v omyl až jako x-tý
článek řetězce. Chtít po nich, aby všechno měřili, je zjevný nesmysl.

---
Jirka