Auto baterie 110Ah?

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Červen 30 12:06:51 CEST 2011

Dobrý den,

řeším tohle každý rok cca v dubnu. Baterka většinou od října nenabíjená,
promrzlá přes zimu. Mám nějakou noname baterku z OBI, připojím na pár dní na
zdroj, limit 4A, 15V. Ze začátku tam opravdu skoro nic neteče, ale tak po
půl dni už se chová dobře. Zatím takto vydržela 3 zimy a kabrio (malá hračka
proti nádhernému kousku pana Fermana) jezdí, svítí, v dubnu i topí.

Akumulátor stál pár korun, takže možná pro tento typ "provozu" je to
nejlepší řešení, jeho vyhození pak tolik nebolí.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Míra Beneš
Sent: Thursday, June 30, 2011 11:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: Auto baterie 110Ah?

Priznam se, asi jsem druhy extrem, ale v 2,5 V6 mam uz patym rokem
noname 44Ah.

Jezdim s ni jenom po meste, akorat jednou v zime ji zhruba ctyrma
amperama kazdy rok do plynovani nabiju. Auto ma vyhrivane kdeco a ty 4km
denne nestaci.

Proto bych spis nez honbu za kapacitou resil styl pouzivani...

mira

On 30.6.2011 11:28, Pavel Kadečka wrote:
> [...]
techto velikostech jde o pomerne drahy spotrebak, zvlaste u znacky Bosch.

> Až budete kupovat novou baterku, tak bych na vašem místě nešel po
> kapacitě, ale po proudu baterie (startovací nebo vybíjecí proud).
> Letmým pohledem do prvního eshopu vidím, že 110Ah má vybíjecí proud
> 680Ah, a stojí 2600, zatímco 74Ah dá těch 680Ah taky a stojí 1500:

http://www.autobaterielevne.cz/zbozi/3960/Autobaterie-Varta-PROmotive-Black-
12V-110Ah-680A.htm
> http://www.autobaterielevne.cz/zbozi/3903/Autobaterie-PERION-12V-74Ah.htm

http://www.autobaterielevne.cz/zbozi/3467/Autobaterie-VARTA-BLUE-12V-74Ah-68