Auto baterie 110Ah?

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Čtvrtek Červen 30 11:13:38 CEST 2011

Neda smirte se s tim.
Ja jsem tuto bolestnou zkusenost udelal pred dvema roky.
Delal jsem s tim psi kusy, ale ve finale jsem se dostal na cca 1/3 kapacity
a nebylo to na dlouho.
Baterka nova a slusne se o ni starat jinak je jedno jak moc je bezudrbova
stejne chcipne.
J.V.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of ferman na centrum.cz
Sent: Thursday, June 30, 2011 11:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: Auto baterie 110Ah?

Plynuje (slysim bublani) i pri aktualnich 715mA (10W), vsechny clanky vice
mene stejne, respektive mozna ty stredove trochu vice, ale to muze byt jen
dojem.
Tez se priklanim k sulfataci, otazka je zda se s tim da neco delat , idealne
jen nejakou nabijeci fintou, jak jsem jiz psal k clankum se neda dostat,
respektive skoro jiste bych pri demontazi listu rozlamal a ona slouzi jako
spunt pro clanky.

Ferman

> Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 30.06.2011 10:38
> Předmět: Re: Auto baterie 110Ah?
>
>Pokud to plynuje pri tak malem proudu tak zcela jiste mate zasulfatovano...
Pri tom jak ji provozujete je to skoro jistota.

>Radek Vicek

na vodik misto na nabijeni i kdyz kdo vi.