Auto baterie 110Ah?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červen 30 11:12:57 CEST 2011

Obavam se ze krystalickeho sulfatu se neda zbavit nejakou nabijeci
technikou. Hlavne ono je problem elektricky neco delat, kdyz ty desky
nemaji styk s elektrolytem.

Ono je to problem i kdyz mate do clanku pristup - sice to muzete resit
treba vylitim kyseliny a prohnanim par nabijecich cyklu jen v destilce
(pripadne radikalove to jeste proplachnou predtim peroxidem), ale ja s
tim mam spatne zkusenosti - vetsinou dojde k tomu ze ten kal a kousky
desek pri tom vylevani napadaji kam nemaji a zpusobuji problemy.

Koneckoncu stejne uz nemate co ztratit - muzete zkusit do ty listy
navrtat otvory a pak je nejak ucpat.

Do sberneho dvora ji date jen driv nebo pozdeji.

Radek Vicek