Re: Samovolné vypínání počítače

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Čtvrtek Červen 30 09:51:41 CEST 2011

Hlavnim podezrelym jsou C ve zdroji, teoreticky i na zakladni desce, ale u Intel i7 budou gelove low profile tak spise ten zdroj.
Diky tepelnemu pretizeni C v case (time) stoupa jeho ESR a toto jsou dusledky.
Resenim je premerit ERS C ve zdroji a ty "vadne" povymenovat za nejake kvalitni idelane pro o tridu vyssi napeti.

Ferman