identifikace soucastky

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 29 21:44:25 CEST 2011

Takze nezbyva, nez objednat jeste jeden prehravac, vyletovat ty svaby a
dat je do toho pokazeneho.... :-)
Nebot pokud je to tenhle svab, pocitam, ze ho nebudou mit ani v nejvetsi
drogerii.
Ja bych tam napatlal nejake dostupne PA treba TDA7050 malou subdesticku
a dodratovat.....
http://stuff.nekhbet.ro/wp-content/uploads/2006/06/tda7050.png
a je vyreseno....