volani funkce v C

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Červen 29 16:34:45 CEST 2011

Zdravím,
 nemýlím-li se, tak jméno funkce bez závorek představuje hodnotu rovnou
adrese funkce ; v C je možno uvádět v kódu programu hodnoty "jen tak" bez
přiřazení nebo použití ( třeba { 5 ; } je platný programový blok), takže
prostě je to takový "výkřik do tmy", který nemá žádný efekt a pravděpodobně
bude jako takový i vyoptimalizován.

S pozdravem Pavel