identifikace soucastky

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 29 12:18:09 CEST 2011

Hej, zrejme je to v mostiku. Ked idu k svorkam na reproduktor dva
vodice a ani jeden nie je uzemneny, tak je to mostik.
Skusal som si pohladat este zopar moznych kadnidatov na tuto poziciu,
ale ani jeden nesedi na takyto pinout. Zial, fantazia mi uz dosla.

Skuste napisat, co je to za prehravac.

J.S.

>>> http://files.polous.cz/deska/DSC00338.JPG