poriadny USB - PS/2 prevodnik pre klavesnicu

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 29 09:56:09 CEST 2011

Sice som napisal, ze som to vyriesil, ale este jedna zaujimava
informacia, podobna skusenosti kolegu Viceka.
Pisal som, ze sme kupili tieto dva prevodniky
http://www.roline.sk/zbozi/usb-ps2/redukcia-z-usb-na-2xps2-roline.html
http://www.roline.sk/zbozi/usb-ps2/redukcia-z-usb-na-2xps2-value.html
a ze oba funguju.
Je to prava, ale ten drahsi nezvlada rychlejsi prisun dat. S
klavesnicou a jednym typom citacky to bolo OK, ale s inym typom
citacky, ktory data posielal evidentne rychlejsie, ten drahsi
vynechaval znaky alebo ich posielal skomolene. Ten lacnejsi to zvlada.

Otazka je, ci je zla citacka (posiela data rychlejsie ako ma, ale
vacsina zariadeni to stihne) alebo prevodnik... mimochodom urobit taky
prevodnik tak, aby spolupracoval so vsetkym je pomerne nejednoduche.
Ked som robil spracovanie dat z tych citaciek v jednocipe, tak som
vsade pri popise PS/2 protokolu narazil na to, ze hodinova frekvencia
dat je _zhruba_ 10 az 50kHz. Takze zhruba, no :-)
To sa potom dost tazko nieco vymysla a testuje.

J.S.