Napajec notebooku HP

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Červen 28 09:10:07 CEST 2011

Kdysi, když jsem ještě opravoval kalkulačky, a nové konektory se nedaly
sehnat, tak jsem to opravoval podobně. Rozřezat konektor, a naletovat
dráty. Potom jsem vzal zavírátko od fixky, a do čela vyvrtal díru podle
průměru konektoru. Konektor jsem tam zastrčil, a zalil Dentacrylem. Po
zatuhnutí jsem zavírátko stáhnul. Když se Dentacryl ještě obarvil na
černo obsahem té fixky, tak to vypadalo docela dobře :-)

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info