Likvidace kondenzatoru - BCP

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Červen 28 00:50:23 CEST 2011

Mne ta informace pomohla. Ze mam hledat jiny zpusob likvidace nez ten
co se nabizi jako prvni. Holt budu telefonovat a ptat se :-) Navic mi
to potvrdilo, ze to nejsou absurdni z prstu vycucane hodnoty, ale ze
se fakt pohybujeme v techto cislech a ze na tech povestnych problemech
s PCB neco bude...

Ales Prochaska