Re: Napajec notebooku HP

stpalas@volny.cz stpalas na volny.cz
Pondělí Červen 27 23:03:07 CEST 2011

Tak presne tohle se mi na no

Odeslané z telefonu HTC

----- Reply message -----
Od: "AZE" <aze na seznam.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Napajec notebooku HP
Datum: po, 6. 27, 2011 22:50

Bohužel můj typ NB bez středního kontaktu nenabíjí a ani nefunguje. Na
konektoru je 20V a NB to ignoruje. Konektor jsem rozkuchal, prakticky
veškerý nalisovaný plast je pryč. Naštěstí je ta zbylá pevná část docela
festovní. Po připájení středního vodiče to opět funguje, zbývá jen konec
nějak zaizolovat. Díky všem, zejména p. Kaličiakovi za schema a popis.
AZE