poriadny USB - PS/2 prevodnik pre klavesnicu

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červen 27 10:29:24 CEST 2011

Pani,

potrebujem pripojit citacku ciarovych kodov, ktora sa pripaja do PS/2
klavesnicoveho konektora k pocitacu, ktory ma len USB porty, nie PS/2.
Ku PS/2 klavesniciam sa casto pridava jednoducha 'redukcia", ktora ale
nema v sebe nijaku elektroniku, takze sa spolieha len na svaba vnutri
klavesnice, ze pozna akym sposobom ma komunikovat. To v mojom pripade
rozhodne nebude cesta a preto hladam nejaky prevodnik, ktory by to
riesil.

Teoreticky sa to da pomerne jednoducho vyrobit (USB MCU ako HID USB
device, odchytavanie bajtov z citacky), ale rad by som nieco hotove.
Viete o nejakom type, ktory ma vnutri skutocny prevodnik a nie len
proste spojenie konektorov? Zda sa, ze vacsina predajcov PC techniky
absolutne nerozlisuje medzi prevodnikom a "redukciou", proste redukcia
USB na RS232, redukcia na LPT atd... :-/

Dakujem,

J.S.