Zkusenosti s tonery do laserovek

AZe aze na seznam.cz
Sobota Červen 25 14:56:56 CEST 2011

http://www.zive.cz/poradna/cip-na-toneru-v-tiskarne-konice-minolta-1350w/sc-20-cq-451558/default.aspx?consultanswers=1
http://www.comps.cz/cip-pro-minolta-pp-1300-1350-high-yield-cerny-6000k/d-71311/

Mam sice jinou (Canon 3300), kazeta ma take cip. Zkusil jsem ty 3 kontakty
prelepit, nic nekaleho se nedeje. Vyvrtal jsem do ni diru a sypu tam prasek.
Tiskarna funguje normalne, nedela zadne prostocviky s cistenim navic a
podobne. V te diskuzi o  Minolte to popisuji podobne.
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Kubáč" <petrkubac na 802.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 25, 2011 1:56 PM
Subject: Zkusenosti s tonery do laserovek

Pred 3 lety jsem koupil laserovku Monolta 1350E - hlucna, ale jinak skvela
Minolta ma do tehto tiskaren tonery 3 typu
1500 listu - "startovaci toner"
3000 listu
6000 listu
Jejich kazety vypadaji absolutne stejne a lisi se jenom chipem - ktery
obsahuje digitalni pocitac stranek - takove to elektronicke kurvitko
Moje tiskarna uz vice nez rok hlasi ze ma malo toneru ale porad tiskne a
tiskne a tiskne.

Neni mozne ze v ramci katovani kostu se kartridge (alespon ty na 1500 a 3000
stran) lisi jenom daty nahranymi v chipu ?

Ptam se protoze jsem nevydrzel s nervama a koupil novou kartridge, ktera mi
tu asi zustane na semeno.

Zdravi Petr Kubac