Re: MECH Dělení skleněných trubek

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červen 25 12:44:47 CEST 2011

 25.6.2011, 12:37:57

Jako kluk jsem se docela venoval chemii. Rezani, ohybani a zatavovani
sklenenych trubicek patrilo k beznym dovednostem. Ale to byly trubicky
o prumeru jednotek mm a byly z "obycejneho" skla.
Jednou jsem kdesy sehnal nadhernou trubku o prumeru cca 12mm. Ale
nasledovalo velike zklamani, nebot se mi vubec nedarilo ji nijak
zpracovat navyklymi postupy. Pozdej jsem zjistil, ze slo o polotovar
na vyrobu halogenovych zarovek z tezkotavitelneho skla.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz