poloha tlak. nadrze

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pátek Červen 24 20:21:46 CEST 2011

Vak se prodře, protože jsou to všechno mizerné konzumní výrobky.
Známý si cca v roce 1980 vyrobil domácí vodárnu ze součástek, které
"zachránil před znárodněním". Tlaková nádrž se tehdy asi nedala
sehnat nebo co, tak použil hydraulický akumulátor s membránou. Funguje
to doteď :-) Ono to totiž bylo stavěně na jinačí provoz než nějakých
pár barů kolísajících párkrát za hodinu :-)

Ales Prochaska