poloha tlak. nadrze

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Červen 24 19:39:29 CEST 2011

já mám tento systém doma taky, ještě o chlup starší, stále funkční. Už
jsem taky řešil údržbu , výměnu tlakového spínače a zprůchodnění vodoznaku.
Máte pravdu tak napůl - většinou po těch letech dochází buď ucpání
přisávacího ventilku na přírubě čerpadla, nebo k poškození - zarůstání
regulačního vahadla v tlakové nádobě.
Ovšem tyto závady nezpůsobují nefunkčnost systému, prostě se jen častěji
zapíná motor. Mám to už v uchu a zhruba jednou za půl roku to vyřeším
vypuštěním tlakové nádrže ( tím ji i odkalím) a opětovným napuštěním.
O žádném vaku nechci ani slyšet, toto čerpadlo je plně opravitelné v
průměrné domácí dílně ( ložiska, přebrousit hřídel v místě ucpávky,
bronzová kola lze koupit ).
Dokonce jsem nedávno v kovošrotu koupil za cenu železa funkční stejné i s
motorem.
Systém s vakem - každý koho tu znám a má to, tak se vak vždy prodřel.
b.