OT Data na RAID5 a jejich bezpecne smazani

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Červen 24 16:19:11 CEST 2011

Takže vlastně ani nevíte, které části disku ty soubory původně zabríraly.
To je chyba už od začátku. U nás se to řeší striktním oddělením
utajovaných nosičů i počítačů které s daty pracují.
Pro tyto případy by jste měl mít jedno určité médium které by jste pak
korektně SW skartoval a odpojil.
Ale i tak by něco mohlo utéct někam do swapu.

Podle mě vaše řešení spočívá v uvolnění místa na poli v rozsahu velikosti
původních tisknutých souborů a v SW skartaci tohoto objemu prostoru a
následného vyprotokolování.

Příště zlepšit metodiku, viz odstavec 1.

Jak tak čtu, tak jste si dotazem pěkně naběhl ...

b.