OT Data na RAID5 a jejich bezpecne smazani

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Pátek Červen 24 15:07:40 CEST 2011

Me na tom fascimuje jedine, me posta odmita poskytovat informace na ktere mam ze zakona pravo a za ktere jsme si zaplatil a na druhe strane tu je nekdo komu bez problemu ukazuji
seriova cisla disku ve vlastnich serverech.
Nechavam stranou logiku celeho problemu nejdrive si u nejake firmy necham hromadne vytisknout neco predam jim sva data , ten nekdo si je mohl libovolne kamkoliv zkopirovat a pak chci dukaz o smazani a jeste dukaz o smazani, sw , ktery si vymyslel filmovy prumysl a vyrobci sw :-)))
Jen doufam, ze RV a ostatni zamestnaci nezahledli nic z toho co tiskli, co kdyby zakaznik trval na vymazani i zamestnacu takova lobotomie mozku nebude zrovna prijemna kratochvile.

J.