Re: Re: OT Matematika převážně nevážně

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Červen 24 12:17:55 CEST 2011

Veru tuk-tuk. Moje skusenosti s DX su take, ze odo dna, kedy sa
tracking number objavi na HK, alebo CN poste, prejde den-dva, pod tym
istym cislom si to najdem aj v Sledovani na SK poste. Balicek cestuje
par dni, v Sledovani sa objavi vstup do krajiny a do 2, max 3 dni mam
zasielku na miestnej poste a oznam (s tym istym cislom) v schranke.
Ziadne zbytocne zdrzania, ziadne doklady, ziadne poplatky. Objednavam
v cene do 22eur, pripadne aj o trochu viac, ale DX aj tak uvedie
nizsiu sumu (nepozadujem to).
Jediny balicek mi na 10 dni zadrzala colnica, ked som objednaval
Kindle z Amazonu, ten dorucovala UPS. Aj to sa vybavilo bez poplatkov.

miro