OT Matematika převážně nevážně

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červen 24 10:24:26 CEST 2011

Oni nechtěli doložit kolik to stálo (ikdyž to měli poslané ale neumí to
spárovat) a rovnou si vycucali cenu z prstu? Chybí mi tam totiž těch 96Kč za
vyžádání podkladů.

Možná by to chtělo neposílat víc věcí najednou, ale po jednom. Stejně u
"free shipping" je to jedno. Mě teď přišly dva 12V zdroje z ebay, oba za 8$,
výpis zaslán poště předem. Přišlo to asi za 3 týdny.

Možná jsou na DX pošťáci vysazený? Anebo jim raději neposílat výpisy předem,
protože se za to mstí?

----- Původní zpráva -----
Od: "Kosta" <info na mcu.cz>

Doklad o zaplacení PayPalem ($14.8)0 jsem zaslal předem, přesto mi byla
spočítána celní hodnota na 884,- Kč. K tomu mi byla vyčíslena DPH na
202,40 Kč. Balíček mi byl doručen jako dobírka za 212,- Kč K balíčku byl
přiložen "Poplatkový lístek" od ČP na 180,- Kč. No a tady vzniká ona
hádanka, kdo mi dokáže vysvětlit jak to profíci od ČP spočítali. Ať
dělám co dělám, nemohu se dopočítat.