OT: DC místo AC ?

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červen 23 23:44:45 CEST 2011

No, nevím, co byla Vaše mladá léta, ale za těch mých jsme na střední
škole nesměli nosit trička s nápisy nebo obrázky. Tak jsem si jednou
vzal - na hodinu s tím největším blbem, jinak též zástupcem ředitele -
tričko s nápisem RUDÉ PRÁVO přes celý hrudník...

Celou hodinu na mě fascinovaně čuměl a když zazvonilo, řekl: "Víte, na
co se dívám"?

"Vím..." s blahosklonným pokýváním a vítězoslavným úsměvem byla jediná
možná reakce ;-)

---
Jirka