poloha tlak. nadrze

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 23 20:39:24 CEST 2011

Nekupovat nádrž s vakem!

Existuje i způsob řízení čerpadla bez tlakové nádrže, stojí to cca 2k, s
knitočtovým měničem pak 15k

----- Původní zpráva -----
Od: "Michal Lukac" <michal.lukac na fstroj.uniza.sk>

Nemate niekto skusenost ako je lepsie umiestnit tlakovu nadrz na vodu z
gumovym vakom ako napr tieto:
http://www.cerpadla-zavlahy.sk/cerpadla-tlakove-nadoby

myslim tym polohu otvoru (polohu gum. vaku), pretoze ci bude na lezato alebo
zvisle stale (ovor dole) sa bude odierat o stenu. Ja by som tu nadobu
dal otvorom hore a ten vak by bol stale zaveseny, ak tak by sa mohol dotykat
dna. (mozno sa bude v nej usadzovat bordel) Lebo v tej nadrzi co mam mi to
vydrzi tak 5 rokov potom sa rozderavi, raz som ho vymenil a teraz je opat
deravi a nadrz je uz cela zvnutra hrdzava tak musim vymenit aj tu.