Re: *SPAM* OT: DC místo AC ?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Červen 23 17:36:58 CEST 2011

O tom zadna, ja spis myslel slusne navrzeny DC/DC.
Ta moje ustredna protopi  odhadem 3-4W, pokud by misto toho kanadsti soudruzi dali menic s ucinnosti 85%,myslim ze bych usetril tak 100Kc/rok za elektrinu.
 Z meho pohledu by to bylo uzitecnejsi nez kdyz mi nejaky odbornik z Bruselu narizuje usporne zarovky ve sklepe, kde 100W prosvitim tak 5Kc/rok.

J.