Baterka NB - problem pri stalem pripojeni do site

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Červen 23 13:07:18 CEST 2011

Novejsi notebooky (videl jsem to u par DELLu, tudíž nevim jak ostatní znacky) mají funkcni klávesu (asi Fn-F2) s kterou se da vypnout nabijeni baterie, nebo ruzne prepinat: nabijeni-sit/nenabijeni-sit/vypnout sit a jet na baterii (i když je sitovy kabel pripojen).

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Thursday, June 23, 2011 10:07 AM
To: HW-news
Subject: Re: Baterka NB - problem pri stalem pripojeni do site

Po chvilkove regeneraci (dobiti primo clanku) se baterka normalne v NB nabila a vykazuje normalni kapacitu...
Takze asi vytahnout, stav byl pred opravou prakticky ekvivalentni - ale myslim, ze se taky casem samovybije a bude to stejny problem. Dam instrukce, at to po vypnuti vytahujou ze zasuvky a bude klid...