nejde MCU.cz

Kosta info na mcu.cz
Čtvrtek Červen 23 09:51:56 CEST 2011

> Mě to taky zajímá, docela dlouhou dobu mi MCU nejelo vůbec (z Linuxu / FF).
> Předpokláda jsem, že to byly nějaký čachry velikostí MTU, ale neměl jsem
> čas to řešit...

Ono je jedno, zda z Linuxu, nebo Windows, občas se prostě stane, že se
uživatel chová nekorektně a spadne do banlistu.
Tím nekorektním chováním nemudí být zrovna  nic extrémního, stačí třeba
pět pokusů o přihlášení s nekorektním nickem/heslem v relativně krátkém
časovém intervalu.  Takových ochran je tam víc. Občas je v tom uživatel
zcela nevinně, holt může nastat situace, kdy se nedetekuje konkrétní
uživatel, ale zablokuje se celá síť.

Kosťa