Vady pri pajeni

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Středa Červen 22 22:36:47 CEST 2011

Dobry vecer,

jeden dobry muz mi poslal soukrome normu IPC-A-610D, coz je presne to,
co jsem hledal - diky!

Nasel jsem tuto normu i na netu, koho to zajima:

http://221.2.159.215/jpkc/dzscgy/word/%E8%B5%84%E6%BA%90%E4%B8%8B%E8%BD%BD/A-610D%20English%28L%29.pdf

http://jpk.sdp.edu.cn/dqx/xxwz/5xxzy/dzjc-ipc.pdf
(draft, ale aspon neni cinstina v odkazu:) )

Hezky vecer,

Ivo