Baterka NB - problem pri stalem pripojeni do site

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Červen 22 22:20:36 CEST 2011

Predpokladam, ze se bavime o Li-Ion, a ne o NiMh...
To mi prijde nejake divne, ta baterka se nema jak znicit a kdyz tak
podvybitim nebo pri prebiti shori... (a tomu je braneno celkem ucinne,
vzdyt je tam u baterky slusny  procesor a jeste nezavisly ochranny svab
sledujici kazdy clanek a pro prekroceni napeti jakehokoli clanku odpali
pojistku...)