Re: Mnohapolove prepinace

Středa Červen 22 08:55:52 CEST 2011

Napadlo mne k tomuto ucelu pouzit nejakou krabicku s jednocipem a displejem
co by zkousela komunikovat s ruznymi parametry a kdyz by se chytla tak
by na displeji napsala cislo co by pak zakaznik zavolal.

Pokud by se jednalo o jednorazovy pripravek s prepinacem co by se pujcoval
zakaznikum, tak bych se bal, ze se ten prepinac casem ochodi a nebude
na nej spolehnuti.